Arantxa Sanchis accepta ser Madrina de la Setmana Santa de Gandia 2027

L'alcalde José Manuel Prieto li ha entregat el diploma acreditatiu en un acte celebrat als jardins de Fomento.

Imatge genèrica d'un acte oficial en un jardí.
IA

Imatge genèrica d'un acte oficial en un jardí.

Arantxa Sanchis Muñoz ha acceptat oficialment el seu càrrec com a Madrina de la Setmana Santa de Gandia 2027 i Camarera del Santíssim Crist Ressuscitat, en un acte celebrat als jardins de Fomento.

Els jardins de Fomento van ser l'escenari triat per a un dels actes més esperats del calendari cofrade de la ciutat. Arantxa Sanchis Muñoz va pronunciar el seu 'sí' definit en acceptar el seu nou rol, en una cerimònia marcada per la solemnitat i el record familiar.
L'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, va fer entrega del diploma oficial que l'acredita com a màxima representant de la festivitat per al pròxim exercici. Durant la seua intervenció, el primer edil va destacar la trajectòria de Sanchis dins de la seua corporació i va qualificar l'elecció com un encert per part de la Junta Major d'Hermandats.
Prieto va subratllar els forts llaços que uneixen la nova Madrina amb les tradicions de la ciutat, un vincle que va més enllà de l'institucional i que es remunta a la devoció familiar. La història d'Arantxa Sanchis reflecteix una herència rebuda, sent néta de Joaquín Sanchis, qui va refundar la Hermandad de la Sagrada Oración de Jesús en el Huerto, i filla de Ximo Sanchis, que va ser Hermano Mayor de la mateixa.
Seguint els passos de la seua mare, Fely Muñoz, que ja va ostentar aquest càrrec en 2004, Sanchis, gestora processal en l'Administració de Justícia, va ingressar en la junta directiva amb 18 anys i actualment és Vicehermana Mayor, demostrant una vida de fe i dedicació.