El PSPV trasllada a l'equip de govern les queixes veïnals sobre la neteja i seguretat en Castelló

Els residents dels districtes centre i est reclamen millores en el manteniment urbà i la mobilitat.

Imatge genèrica d'una plaça urbana en una ciutat mediterrània al capvespre.
IA

Imatge genèrica d'una plaça urbana en una ciutat mediterrània al capvespre.

El grup municipal socialista ha fet arribar a l'executiu local les preocupacions dels veïns dels districtes centre i est de Castelló sobre la neteja, el manteniment i la seguretat viària.

Representants del PSPV han mantingut diverses reunions amb associacions de residents per avaluar l'estat dels serveis municipals. Segons han traslladat, existeix un malestar generalitzat per la presència escassa de la Policia Local, així com per la falta de neteja en els carrers i el deteriorament de les zones enjardinades.
En el districte centre, els veïns han criticat la funcionalitat dels nous contenidors de residus, assenyalant que no disposen d'informació sobre els horaris de recollida. A més, han mostrat preocupació per la falta de control en certs locals i per la brutícia acumulada en aparcaments públics, com el de la plaça Clavé.
D'altra banda, en el districte est, les peticions se centren en la seguretat i la circulació. Els residents sol·liciten la reposició de palmeres en el tram entre el carrer Prim i l'avinguda Germans Bou, així com una reorganització del trànsit en l'avinguda Fernando el Catòlic per a adequar-la a les dimensions reals de la via.

"Els veïns i veïnes coincidixen a denunciar que Castelló té descuidada la neteja en els barris, mentre el govern municipal seguix més pendent de la propaganda que de resoldre els problemes quotidians de la ciutadania."

una regidora del Grup Municipal Socialista