La petició de l'organisme estatal arriba després de la invasió de camp que es va produir en finalitzar l'encontre entre l'Eldense i l'Atlètic Madrileny. A més de la clausura temporal de l'estadi, la proposta inclou una sanció econòmica de 10.000 euros per al club.
Segons arreplega l'expedient, durant la invasió del terreny de joc, un seguidor va arrancar una banderola i va agredir un jugador de l'equip visitant. L'informe assenyala que l'agressió no va causar lesions aparents a l'esportista.
L'aficionat implicat en estos fets s'enfronta a una proposta de multa de 10.000 euros i a la prohibició d'accedir a recintes esportius durant un període de 18 mesos, en aplicació de la Llei 19/2007 contra la violència en l'esport.
La Comissió Estatal també ha proposat sancions per a altres entitats esportives, com el Racing de Santander i el Deportivo de la Corunya, a causa dels incidents ocorreguts durant les seues respectives celebracions d'ascens a Primera Divisió.




