Durant inspeccions aleatòries, dotze ciclomotors van ser controlats, dels quals cinc van passar la prova de sonometria. Dos conductors van ser multats per excés de soroll i per haver modificat els tubs d'escapament, una de les quals es considerava de gran importància. Els titulars d'estos ciclomotors han sigut citats per a verificar que les modificacions s'han eliminat i complixen la normativa.
En el marc de la campanya de control de Vehicles de Mobilitat Personal (VMP), la Policia Local ha inmovilitzat quatre patinets elèctrics. Tres d'ells no disposaven de matrícula, registre ni assegurança obligatòria. Un quart patinet circulava a 57 km/h, superant el límit reglamentari. Tots els conductors van ser sancionats per estes infraccions, i en un cas addicional per circular amb dos ocupants. Un altre conductor de patinet va ser multat per excedir els 25 km/h.
Addicionalment, en un control de trànsit del cap de setmana, el conductor d'un furgó va ser sancionat per no tindre assegurança obligatòria ni haver passat la ITV. El vehicle va ser inmovilitzat i traslladat al dipòsit municipal.
Per altra banda, agents de la Policia Local van acudir al parc davant l'ermita de San Antón per un avís sobre menors causant desperfectes. En arribar, van comprovar que un grup de joves estava arrancant la gespa i van contactar amb els seus progenitors per a formalitzar les denúncies administratives corresponents.




