La platja de Gandia va ser ahir l'escenari de la celebració de la Nit de Sant Joan, reunint milers de persones que van gaudir de la programació especial impulsada per les àrees de Polítiques Festives i Turisme. La nit va culminar amb les tradicionals fogueres, marcant l'inici de la temporada estival.
L'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, va valorar positivament el desenvolupament de la festa, destacant el bon funcionament del dispositiu reforçat per a gestionar la gran afluència. Més de 50 agents de la Policia Local i 40 efectius de Serveis Bàsics van garantir la seguretat de la vetlada.
La regidora de Turisme i Cultura, Balbina Sendra, va subratllar la importància de l'esdeveniment, considerat un dels més esperats a Gandia i que dona el tret d'eixida al calendari d'activitats 'Gandia a la mar'. La programació va incloure animació musical, espectacle de foc, castell de focs artificials i la cremà de la foguera oficial, a més d'una sessió de DJ.
La nit va transcórrer amb normalitat, amb 13 atencions de Creu Roja, incloent una cremada lleu, 5 trasllats i 2 atencions per picadures. La Policia Local va realitzar 72 serveis.
El dispositiu especial de neteja, amb 50 efectius, va recollir prop de 95 tones de residus utilitzant pales carregadores, camions i tractors, permetent que la platja estiguera en perfecte estat per als primers banyistes del matí.
Tant l'alcalde com els responsables dels departaments implicats van agrair la tasca del dispositiu, consolidant Gandia com un referent en la celebració de la Nit de Sant Joan a la Comunitat Valenciana.




