Nules commemora l'Orgull LGTBI amb un acte institucional

L'ajuntament penja la bandera LGTBI als edificis de Nules i Mascarell i llegeix un manifest per la igualtat.

Imatge genèrica d'un ajuntament amb una bandera LGTBI.
IA

Imatge genèrica d'un ajuntament amb una bandera LGTBI.

L'Ajuntament de Nules ha commemorat el Dia Internacional de l'Orgull LGTBI amb un acte institucional a la plaça Major, on s'ha llegit un manifest i s'ha hissat la bandera del col·lectiu.

Nules s'ha sumat un any més a la commemoració del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, que se celebra el 28 de juny. L'acte institucional, celebrat a la plaça Major, ha inclòs la lectura d'un manifest en defensa de la igualtat i dels drets del col·lectiu LGTBI.
L'esdeveniment ha comptat amb la participació de l'alcalde, David García; la regidora de Polítiques d'Igualtat, Gemma Carratalà, i membres de la corporació municipal. Durant la lectura del manifest, s'ha subratllat el paper de les institucions públiques en la lluita contra els discursos d'odi i en la defensa dels drets i les llibertats de les persones LGTBI.
Amb motiu d'esta commemoració, també s'ha penjat la bandera LGTBI als balcons dels ajuntaments de Nules i Mascarell. A més, s'han repartit detalls commemoratius entre les persones assistents.
Segons ha informat el consistori, estes iniciatives formen part de les accions organitzades per a visibilitzar la diversitat sexual i de gènere i reivindicar la igualtat de drets.