El ple ordinari de Rafa Carrió com a alcalde de Dénia ha començat amb contratemps tècnics. Els micròfons han presentat acoblaments, emetent un estrident xiulet que recordava al so d'una xicharra. Amb paciència, l'alcalde ha gestionat la situació fins que la megafonia s'ha estabilitzat, eixint airosament d'este contratemps tecnològic. La sessió ha sigut molt breu, amb una durada de tan sols 19 minuts.
Durant el ple, s'ha pres coneixement de la renúncia al càrrec de regidor de Vicent Grimalt, qui ha ocupat l'alcaldia durant els últims 11 anys. Encara que el punt era prendre nota de la dimissió, s'ha realitzat una votació sorprenent on tots els presents han donat el seu 'sí'. La següent en la llista, Raquel Martín, ha declinat entrar com a regidora per motius personals, obrint pas a Juan Sapena, qui ja va formar part de la corporació en la legislatura anterior.
L'oposició no ha presentat grans reptes a Carrió en este primer encontre. El PP ha plantejat algunes qüestions relatives a deficiències urbanístiques, però en general, la sessió s'ha desenvolupat en un ambient tranquil. L'únic incident destacat ha sigut el problema amb la megafonia, que ha posat a prova la serenitat del nou alcalde.




