El primer ple ordinari sota la batuta de Rafa Carrió com a alcalde de Dénia ha estat marcat per problemes tècnics en el sistema de so, amb fallades en els micròfons i acoples que han afectat els primers minuts de la sessió. Estes incidències s'han resolt posteriorment, convertint-se en una anècdota del debut del nou primer edil de Compromís.
La configuració del nou govern municipal també s'ha fet visible en la disposició dels regidors en l'hemicicle. A la taula presidencial, al costat de Carrió, s'han situat la vicealcaldessa, Maria Josep Ripoll, i l'edil Paco Roselló, ambdós del PSPV, a la dreta. A l'esquerra, la número 2 de Compromís, María José García, i la regidora d'Educació, la socialista Melani Ivars, que ocupa el lloc deixat per l'exalcalde Vicent Grimalt.
En el mateix context del relleu a l'alcaldia, el ple ha acceptat formalment la renúncia de Vicent Grimalt, remetent l'acord a la Junta Electoral.
Més enllà dels protocols, la sessió ha evidenciat l'esperit de consens que el nou alcalde pretén imprimir a la seua gestió. Rafa Carrió ha rebut individualment els representants de l'oposició (PP, Vox i Gent per Dénia) per intercanviar opinions abans del ple. El regidor de Vox, Félix Redondo, ha agraït este gest, considerant-lo una pràctica necessària que trobava a faltar en l'etapa anterior.




