Comerciants de Picassent demanen un interlocutor vàlid davant la polèmica de la regidora

L'associació de comerciants de Picassent expressa la seua impossibilitat de treballar amb la regidora de Comerç, Leticia Hernandis, i demana un nou responsable.

Imatge genèrica d'un document oficial amb segell.
IA

Imatge genèrica d'un document oficial amb segell.

L'Associació de Comerciants, Servicis i Mercat de Picassent ha sol·licitat formalment a l'alcaldessa la dimissió de la regidora de Comerç, Leticia Hernandis, i demana un interlocutor vàlid per a poder treballar.

L'Associació de Comerciants, Servicis i Mercat de Picassent, que agrupa un centenar de negocis, ha dirigit un escrit a l'alcaldessa, Conxa García, sol·licitant la dimissió de la regidora de Comerç, Leticia Hernandis. Segons l'associació, la relació amb la regidora durant els seus tres anys de mandat ha sigut "pràcticament inexistent", afectant campanyes clau com el bo comerç, la Fira de la Tapa i la Fira de Nadal.
La dimissió inicial de Hernandis la setmana passada va obrir un nou escenari, però el seu posterior penediment i retractació ha generat preocupació en el col·lectiu. "No tenim res a comptar de Leticia Hernandis, però si en estos tres anys no ha comptat amb nosaltres i no ha fet res, no crec que vaja a canviar la situació ara. Som apolítics, ens dóna igual si es queda en el govern o no, però en l'àrea de comerç demanem un interlocutor vàlid", explica la presidenta de l'associació, Vanesa Fortuny.
Des de l'associació desmenteixen les afirmacions de Hernandis en el ple, on va suggerir haver-se reunit amb ells i establit una fulla de ruta. "L'única que va parlar va ser l'alcaldessa Conxa Garcia, que ha hagut de mediar en diverses ocasions", recorda Fortuny, qui assenyala que la relació amb anteriors regidors de diferents partits no havia presentat problemes.
El col·lectiu subratlla que, si bé no tenen una mala relació, la falta de col·laboració i la externalització de campanyes sense informar-los els perjudica. "Sabem que no podem treballar amb ella, ella no ha fet res pel comerç. Ja vam deixar clara la nostra postura amb la carta que vam enviar demanant la seua dimissió, i la seguim mantenint", conclouen.