El València Basket commemora la seua segona Lliga Endesa, títol que va aconseguir este dimecres després de derrotar el Barça en el Palau Blaugrana. La festa va començar ahir amb una celebració al Roig Arena, on més de 6.500 persones van vibrar amb la victòria, i va continuar a l'aeroport de Manises amb un rebombori d'uns 200 seguidors.
Els actes d'hui, 25 de maig, començaran a les 18 hores a la Real Basílica De Nuestra Señora De Los Desamparados. Una representació del club, encapçalada pel tècnic Pedro Martínez i els capitans Josep Puerto i Jaime Pradilla, realitzarà una ofrena floral amb una camiseta i el trofeu de la Lliga Endesa a la Mare de Déu.
Posteriorment, la celebració es traslladarà al Roig Arena a partir de les 20 hores, amb un acte d'homenatge als campions. L'entrada serà lliure i gratuïta fins a completar l'aforament, i les portes s'obriran a les 19:00h.




