Esta decisió, presa en el ple ordinari de juny, implica la contractació de conserges per a les escoles públiques a través de l'esmentada empresa municipal. La mesura busca una gestió "més sostenible i eficient", segons es va traslladar durant la sessió plenària.
La regidora de Recursos Humans, Lara Llorca, va subratllar la necessitat de cobrir diverses jubilacions previstes per a enguany en l'àrea de Manteniment. Per a això, es planteja un pla d'ocupació que reubicarà els actuals porters de col·legi en llocs d'ajudants d'ofici, reforçant així l'àrea de Manteniment amb personal experimentat.
A més, es transferirà crèdit de Recursos Humans a EMSUVIM per a cobrir les tres places que s'amortitzen, permetent que siga l'empresa municipal la responsable de contractar els nous conserges abans de l'inici del curs.




