L'entitat Los Gorilas ha convocat a representants del teixit empresarial i de la societat civil d'Alacant en un encontre celebrat recentment. L'objectiu principal d'esta reunió ha sigut obrir un espai de diàleg i col·laboració per a abordar temes d'interés comú que afecten tant al sector econòmic com a la ciutadania.
L'esdeveniment, que ha tingut lloc en un entorn professional, ha permés intercanviar perspectives i propostes entre els assistents, fomentant així la participació activa de tots els sectors en la construcció d'un futur compartit per a la ciutat.




