Durant una visita al parc de maquinaria de UTE Elche, Ruz ha traslladat al personal el seu reconeixement per “la incansable labor e implicació per aconseguir que Elche siga una de les ciutats més netes del país”. L'alcalde ha destacat que el premi “té major valor tractant-se d'una zona del sud, on molt poques localitats han aconseguit el premi, ja que la climatologia complica les labors de neteja”.
En l'acte han acompanyat l'alcalde el regidor de Serveis Públics, Claudio Guilabert; el gerent de UTE Elche, Alberto Bleda; i el cap del servici, José Luis Orellana.
L'Ajuntament va rebre l'Escombra de Platí el passat 10 de juny, durant la Fira Internacional d'Urbanisme i Medi Ambient. Estos premis reconeixen l'excel·lència en els servicis de neteja de les ciutats i posen en valor l'impacte social, econòmic i ambiental de distintes iniciatives vinculades a la gestió de residus i la cura urbana.




