Amb motiu del seu 25é aniversari, l'Associació de Parkinson Gandia Safor ha decidit començar una nova etapa. Segons fonts de l'organització, este període "està ple d'il·lusió, projectes i novetats". Entre estes novetats, destaca la presentació d'una nova imatge corporativa, dissenyada per a reflectir l'evolució de l'entitat i el seu ferm compromís de continuar avançant al costat de les persones afectades de Parkinson i les seues famílies.
Este nou logotip va acompanyat d'un Manual d'Identitat Corporativa. L'objectiu d'este manual és facilitar la seua correcta utilització en futures col·laboracions, publicacions o qualsevol altre material conjunt que es desenvolupe.
“"Acompanyar-nos en aquest camí. Esperem continuar compartint molts projectes i reptes al vostre costat."
L'entitat ha agraït als mitjans de comunicació el seu suport, expressant el desig de continuar compartint projectes i reptes junts. Des de Saforguia es felicita a APGS per la seua trajectòria, la seua important labor social i el seu compromís amb una causa justa, solidària i integradora.




