La platja de Gandia recupera la normalitat després de la Nit de Sant Joan

Un dispositiu especial de neteja ha retirat 95 tones de residus per a deixar l'arena en perfecte estat.

Imatge genèrica d'una platja al matí després d'una celebració.
IA

Imatge genèrica d'una platja al matí després d'una celebració.

La platja de Gandia ha recuperat la seua imatge habitual este matí després de la celebració de la Nit de Sant Joan, gràcies a un dispositiu de neteja que ha retirat 95 tones de residus.

La festivitat, que va reunir milers de persones en la costa, es va desenvolupar amb normalitat segons les autoritats locals. El desplegament humà i tècnic, format per 50 efectius, va començar a treballar durant la mateixa nit per a garantir que l'espai estiguera net per als primers banyistes del 24 de juny.
L'operatiu va comptar amb l'ús de tres pales carregadores, tres camions i quatre tractors. A més de les tasques de neteja, el dispositiu de seguretat i assistència sanitària va registrar una jornada sense incidents de gravetat, amb 72 servicis policials i 13 atencions per part de la Creu Roja.