El TRAM de Castelló reprén la circulació pel centre urbà després de les obres

La finalització dels treballs permet recuperar la mobilitat i activar un servici directe cap a les platges.

Imatge genèrica d'una andana de transport públic amb vies.
IA

Imatge genèrica d'una andana de transport públic amb vies.

El TRAM de Castelló ha restablit la circulació pel centre de la ciutat una volta finalitzades les obres de renovació del carril i la plataforma en diversos punts estratègics del recorregut.

L'actuació, impulsada per la Generalitat i l'Ajuntament de Castelló, ha permés renovar íntegrament la infraestructura en zones com el carrer Saragossa, la plaça Cardona Vives i el carrer Governador fins a Campoamor. Els treballs han inclòs la substitució del paviment, així com la millora de la xarxa de drenatge i el sistema de guiat del transport.
El projecte s'ha executat en dos fases amb una inversió d'1,3 milions d'euros. La primera etapa va abastar l'avinguda del Rei Jaume I i carrers adjacents, mentre que la segona s'ha centrat en el tram entre la plaça del Jutge Borrull i el carrer de Campoamor.
D'altra banda, s'ha activat un servici provisional per a la temporada estival que connecta directament amb les platges sense necessitat de transbordament. En sentit Castelló-Benicàssim, la línia circularà per l'avinguda de Castàlia, evitant el pas pel Planetari. Així mateix, es mantenen els horaris nocturns habituals els caps de setmana i vespra de festius fins a les 03:00 hores.