L'actuació, impulsada per la Generalitat i l'Ajuntament de Castelló, ha permés renovar íntegrament la infraestructura en zones com el carrer Saragossa, la plaça Cardona Vives i el carrer Governador fins a Campoamor. Els treballs han inclòs la substitució del paviment, així com la millora de la xarxa de drenatge i el sistema de guiat del transport.
El projecte s'ha executat en dos fases amb una inversió d'1,3 milions d'euros. La primera etapa va abastar l'avinguda del Rei Jaume I i carrers adjacents, mentre que la segona s'ha centrat en el tram entre la plaça del Jutge Borrull i el carrer de Campoamor.
D'altra banda, s'ha activat un servici provisional per a la temporada estival que connecta directament amb les platges sense necessitat de transbordament. En sentit Castelló-Benicàssim, la línia circularà per l'avinguda de Castàlia, evitant el pas pel Planetari. Així mateix, es mantenen els horaris nocturns habituals els caps de setmana i vespra de festius fins a les 03:00 hores.




