El programa 'Lo sabe, no lo sabe' grava a Castelló

El conegut concurs de Cuatro tria la capital de la Plana per a una nova entrega, amb gran afluència de curiosos.

Imatge genèrica d'un equip de televisió gravant en una plaça pública d'una ciutat mediterrània.
IA

Imatge genèrica d'un equip de televisió gravant en una plaça pública d'una ciutat mediterrània.

El programa de televisió 'Lo sabe, no lo sabe', presentat per Suso Jones, ha triat la plaça de la Pescadería de Castelló per a gravar una nova entrega, atraient l'atenció de nombrosos veïns.

Els veïns de Castelló que este dimarts han transitat pel centre de la ciutat s'han trobat amb una sorpresa inesperada. El popular programa de Cuatro, ‘Lo sabe, no lo sabe’, presentat pel mediàtic Suso Jones, ha 'aterrat' a la capital de la Plana per a gravar una nova entrega del concurs televisiu.
La gravació ha tingut lloc en un dels punts més transitats de la ciutat, la plaça de la Pescadería, al costat de l'Ajuntament de Castelló. Desenes de curiosos s'han acostat per a observar el desplegament de l'equip de televisió.
Cal recordar que no és la primera vegada que l'espai de Cuatro tria Castelló com a escenari per a les seues gravacions. El programa ja va visitar la ciutat el passat estiu i, un any després, amb esta nova visita, Castelló torna a ser protagonista en la xicoteta pantalla.