El Grau de Castelló ha obert oficialment les festes de Sant Pere este dissabte, 27 de juny, amb una jornada marcada per l'ambient festiu als carrers, la música, la pólvora i la participació de nombroses penyes, veïns i visitants. L'inici de les celebracions ha inclòs la recollida de les Reines i Presidents, així com la recepció d'autoritats a la Tenencia d'Alcaldia.
La mascletà iniciadora ha sigut un dels moments més esperats, fent vibrar els voltants del carrer Treballadors de la Mar i el parc de la Panderola. La programació matinal ha continuat amb actuacions musicals, el tradicional vermuteo i els primers actes taurins celebrats al recinte del Grau.
Amb esta jornada, s'inicien nou dies de celebracions en honor al sant mariner. La festa ha pres els carrers del districte marítim amb tradició, soroll i color, resumint l'arrencada d'una programació que compta amb prop de 175 actes i que es perllongarà fins al pròxim 5 de juliol.




