Onda anima a viure experiències reals amb la campanya 'Lo bonito de la vida está ahí fuera'

La iniciativa audiovisual protagonitzada per l'actriu Ainhoa Peris Morena convida a gaudir de la ciutat i la seua història sense pantalles.

Imatge d'una dona descobrint el Castell de les 300 Torres d'Onda.
IA

Imatge d'una dona descobrint el Castell de les 300 Torres d'Onda.

La ciutat d'Onda ha posat en marxa la seua campanya turística d'estiu, 'Lo bonito de la vida está ahí fuera', que utilitza un missatge audiovisual per a promoure el gaudi de la ciutat i els seus atractius.

La campanya turística d'Onda, sota el lema ‘Lo bonito de la vida está ahí fuera’, ja ha començat. Esta iniciativa pretén animar tant els veïns com els visitants a deixar de banda el telèfon mòbil per a gaudir de tot el que la ciutat ofereix durant l'estiu. La proposta es materialitza en una peça audiovisual protagonitzada per l'actriu ondense Ainhoa Peris Moreno.
El vídeo posa en valor el patrimoni, la naturalesa, la cultura i les experiències que fan d'Onda un dels destins d'interior més atractius de la província. El missatge central convida a alçar la vista i aprofitar el temps lliure fora de les pantalles, connectant amb els hàbits d'oci actuals.
La batllessa, Carmina Ballester, ha subratllat que la campanya és «una invitació a viure Onda amb els cinc sentits, a passejar pels nostres carrers, descobrir la nostra història, gaudir de la naturalesa i moments que romanen en la memòria». Ha afegit que «volem que qui vinga a Onda s'emporte molt més que una fotografia; volem que visca experiències, desconnecte de les pantalles i descobrisca tot el que fa especial a la nostra ciutat».
La peça audiovisual narra la història d'una jove que, inicialment pendent del seu telèfon mòbil mentre recorre llocs emblemàtics, es veu obligada per un incident a detindre's, guardar el dispositiu i descobrir el seu entorn. A partir d'eixe moment, es mostren els principals atractius turístics del municipi, com el Castell de les 300 Torres, el casc històric medieval, la Plaza del Almudín, l'embassament del Sichar i la Sierra de Espadán, combinant patrimoni, paisatge i naturalesa.
Esta campanya s'emmarca dins de la programació turística i cultural per als mesos estivals, que inclou concerts, activitats culturals, a l'aire lliure i tradicionals. Destaca el concert d'Ana Torroja el pròxim 31 de juliol, així com visites teatralitzades al Castell i al centre històric, rutes per l'embassament del Sichar i la Sierra de Espadán, i les festes del Santísimo Salvador i Onda Medieval.
Amb esta iniciativa, l'Ajuntament busca reforçar la promoció per a consolidar Onda com a destinació turística durant tot l'any, apostant per un missatge emocional que convida a l'exploració i al gaudi d'una ciutat autèntica.