Nules s'ha sumat un any més a la commemoració del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, que se celebra el 28 de juny. L'acte institucional, celebrat a la plaça Major, ha inclòs la lectura d'un manifest en defensa de la igualtat i dels drets del col·lectiu LGTBI.
L'esdeveniment ha comptat amb la participació de l'alcalde, David García; la regidora de Polítiques d'Igualtat, Gemma Carratalà, i membres de la corporació municipal. Durant la lectura del manifest, s'ha subratllat el paper de les institucions públiques en la lluita contra els discursos d'odi i en la defensa dels drets i les llibertats de les persones LGTBI.
Amb motiu d'esta commemoració, també s'ha penjat la bandera LGTBI als balcons dels ajuntaments de Nules i Mascarell. A més, s'han repartit detalls commemoratius entre les persones assistents.
Segons ha informat el consistori, estes iniciatives formen part de les accions organitzades per a visibilitzar la diversitat sexual i de gènere i reivindicar la igualtat de drets.




