La Fira d'Onda 2026: La Pegatina, Álvaro de Luna i Los Rebeldes encapçalen el cartell

Sis grans actuacions gratuïtes i de pagament ompliran Onda de música entre el 17 i el 24 d'octubre amb artistes nacionals i orquestres.

Imatge genèrica d'un escenari exterior en una plaça de poble mediterrani al capvespre, amb llums festives i públic difuminat.
IA

Imatge genèrica d'un escenari exterior en una plaça de poble mediterrani al capvespre, amb llums festives i públic difuminat.

La ciutat d'Onda ha presentat la programació musical de la seua Fira 2026, que inclou sis grans actuacions entre el 17 i el 24 d'octubre.

La Fira d'Onda 2026 comptarà amb un cartell musical encapçalat per La Pegatina, Álvaro de Luna, Marta Santos i Los Rebeldes. L'Ajuntament d'Onda ha presentat una programació composta per sis grans actuacions que es desenvoluparan entre el 17 i el 24 d'octubre i que combinaran concerts d'artistes nacionals, espectacles sinfònics i grans orquestres. L'oferta musical es repartirà entre el Recinte Multiusos, la plaça Miralpeix i el Teatre Mónaco, amb propostes dirigides a diferents públics durant la setmana gran de les festes.
La Pegatina obrirà la programació el dissabte 17 d'octubre amb un concert gratuït al Recinte Multiusos. La banda catalana inclourà Onda dins de la seua nova gira, oferint el seu únic concert a la província de Castelló.
El diumenge 18 d'octubre, el Teatre Mónaco acollirà l'espectacle "Los Rebeldes Sinfónico", que reunirà la banda liderada per Carlos Segarra amb l'Orquestra Sinfònica de la SAMVO i la participació del saxofonista Dani Nel·lo. La informació sobre entrades i horaris es donarà a conèixer pròximament.
El dimarts 20 d'octubre, coincidint amb el tradicional Sopar de Fira, actuarà l'Orquestra Panorama a la plaça Miralpeix. La formació gallega oferirà un espectacle itinerant de gran format d'accés gratuït. Per la seua part, l'Orquestra La Tribu serà la protagonista de la nit de disfresses del dijous 22 d'octubre.
La recta final de la programació musical arribarà amb Álvaro de Luna el divendres 23 d'octubre al Recinte Multiusos, i Marta Santos el dissabte 24 d'octubre. Les entrades per a estos concerts ja estan disponibles a la plataforma habilitada per l'organització per 20 euros més despeses de gestió. Els veïns empadronats a Onda podran accedir a entrades bonificades per cinc euros a partir del pròxim mes de setembre.