La programació musical de la Fira d’Onda 2026 reunirà una variada selecció d'artistes nacionals i espectacles festius entre el 17 i el 24 d'octubre. L'objectiu de l'Ajuntament d’Onda i la Junta de Festes és consolidar la cita com un referent musical per a tots els públics.
El regidor de Festes i Tradicions, Sergio Puig, ha destacat la configuració d'una oferta equilibrada. "Hem configurat una programació musical de qualitat, amb artistes de diferents estils i propostes per a públics de totes les edats", ha assenyalat, remarcant que "la Fira és un dels moments més esperats de l'any i volem que la música en siga un dels grans protagonistes".
La música arrancarà el dissabte 17 d'octubre amb el concert gratuït de La Pegatina al Recinto Multiusos. La banda barcelonina oferirà el seu únic concert a la província de Castelló dins de la seua nova gira.
El diumenge 18 d'octubre, el Teatro Mónaco acollirà Los Rebeldes Sinfónico, una fusió de rock and roll i música simfònica amb la banda de Carlos Segarra, l'Orquesta Sinfónica de la SAMVO i el saxofonista Dani Nel·lo. La informació sobre entrades i horaris s'anunciarà pròximament.
El dimarts 20 d'octubre, l'Orquesta Panorama actuarà en la nit del Sopar de Fira a la plaza Miralpeix, un espectacle gratuït de gran format que sol congregar milers de persones.
La programació continuarà el dijous 22 d'octubre amb l'Orquesta La Tribu, protagonista de la tradicional nit de disfresses, oferint un repertori per a tots els públics.
La recta final inclourà Álvaro de Luna el divendres 23 d'octubre al Recinto Multiusos. L'artista sevillà arriba a Onda en una nova etapa artística. L'endemà, dissabte 24 d'octubre, tancarà el cartell Marta Santos, cantant emergent amb influències de flamenc, pop i música urbana.
Les entrades per als concerts d'Álvaro de Luna i Marta Santos ja estan disponibles per al públic general a 20 euros més despeses de gestió. Els empadronats a Onda podran accedir a una entrada a 5 euros a partir de setembre.




