La ciutat d'Onda amplia la seua oferta cultural amb una nova cita musical de primer nivell. El 21 de novembre, el Recinto Multiusos serà l'escenari on actuarà Aaron Sevilla, reconegut DJ i productor de l'escena electrònica internacional i un referent mundial del gènere afro house.
L'esdeveniment, que tindrà lloc a la carpa del Recinto Multiusos, preveu reunir milers d'aficionats a la música electrònica. La jornada combinarà talent internacional amb artistes de la província, consolidant així Onda com un punt clau per a grans esdeveniments musicals i culturals.
“"Seguim apostant per una programació musical de qualitat que situa Onda en el mapa dels grans esdeveniments. El Recinto Multiusos s'ha convertit en un espai de referència per a albergar espectacles de primer nivell i seguirem treballant per oferir propostes atractives per a tots els públics."
La iniciativa està impulsada per Make It, una promotora de Castelló que busca acostar propostes culturals i d'entreteniment de primer nivell a la província. Entre els seus projectes recents destaquen l'actuació de Manuel Turizo a Onda i el cicle de concerts Íntims al Castell.
Aaron Sevilla s'ha consolidat internacionalment gràcies a la seua fusió de sons afro house i ritmes electrònics contemporanis. Ha participat en festivals i escenaris mundials, i la seua presència a Onda acosta al públic una proposta musical dels principals circuits internacionals.
El cartell es completa amb les actuacions de NAHIOO, Juan Rose, BRU&BRIZ, Boix & Breakloop i The George Vibes, buscant oferir una experiència musical diversa que combine el talent provincial amb propostes internacionals.
La venda d'entrades per a empadronats a Onda s'obrirà del 24 al 28 de juny a través de www.entradasmakeit.es, amb entrades generals per 14,90 € i VIP Backstage per 25 €. La venda general començarà el 24 de juny a les 20:00h a la mateixa web. L'organització oferirà autobusos gratuïts des de Castelló.




