Incendi d'un camió de residus en la A-3 a l'altura de Xirivella

Els bombers han extingit les flames que afectaven el vehicle en el quilòmetre 351 de l'autovia.

Imatge genèrica d'un camió de residus en flames en una autovia.
IA

Imatge genèrica d'un camió de residus en flames en una autovia.

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut este dilluns en l'incendi d'un camió de recollida de residus quan circulava per la A-3 a l'altura de Xirivella.

L'avís s'ha rebut a les 15:07 hores i ha mobilitzat una dotació del parc de Paterna, acompanyada per un sergent, i una altra dotació procedent del parc de Catarroja. Els efectius desplaçats fins al quilòmetre 351 de l'autovia han treballat en l'extinció de les flames que afectaven el vehicle. Les dos dotacions han aconseguit apagar l'incendi.
La intervenció s'ha desenvolupat en la A-3 dins del terme de Xirivella. Per ara, no s'han facilitat més detalls sobre l'origen del foc ni sobre possibles afeccions a la circulació.