El títol de Ten forma part de les huit medalles aconseguides per la selecció espanyola, que ha tancat la seua participació amb un balanç de tres ors, dos plates i tres bronsos en les diferents modalitats.
Les primeres sis medalles van arribar durant les proves contrarrellotge. A més de l'or de Ricardo Ten, Manuela Vos va ser campiona continental en WC2, Eduardo Santas va aconseguir la plata en MC3, i el tàndem format per Joan Sansó i Eloy Teruel va obtindre la segona posició. Maribel Toro (WC1) i Juan Alberto Jiménez (MC3) van completar el medaller inaugural amb dos bronsos.
En les carreres en línia, Manuela Vos va aconseguir el seu segon títol europeu, mentre que Maribel Toro va sumar un altre bronze, elevant a huit el total de medalles de la delegació espanyola.
Ricardo Ten va concloure en quarta posició en la prova en línia de la categoria MC1. Antonio Prieto (MT2) també va ser quart, i Gonzalo García Abella va obtindre la cinquena plaça en MT1.
El campionat continental ha confirmat el bon moment de Manuela Vos, amb dos ors, i la regularitat del conjunt dirigit per Begoña Luis Pérez, amb presència en el podi tant en contrarrellotge com en línia.
La Real Federación Española de Ciclismo ha destacat el balanç de la selecció, que ha situat diversos representants entre les primeres posicions de les seues categories. Per a Ricardo Ten, este or suposa un nou èxit internacional.




