Set equips valencians competiran junts en Segona Federació

L'Alcoià, el Castellonense, l'Elx Il·licità, l'Intercity, la Nucia, l'Orihuela i el València Mestalla formaran part del grup tercer, juntament amb rivals balears i murcians.

Imatge genèrica d'una pilota de futbol en un camp.
IA

Imatge genèrica d'una pilota de futbol en un camp.

Els set equips valencians de Segona Federació ja coneixen els seus rivals per a la temporada 2026-2027, que s'enfrontaran en el grup tercer juntament amb equips balears i murcians.

Per primera volta en quatre anys, l'Alcoià, el Castellonense, l'Elx Il·licità, l'Intercity, la Nucia, l'Orihuela i el València Mestalla competiran tots en el mateix grup de la quarta categoria del futbol estatal. Este fet suposa una novetat per als conjunts valencians que participen en esta divisió.
La nova temporada arrancarà a finals d'agost, i el calendari definitiu es farà públic la setmana que ve. La competició establirà un sistema d'ascens i descens on el campió de cada un dels cinc grups pujarà directament a Primera Federació. A més, els equips classificats entre el segon i el cinqué lloc disputaran un play-off per aconseguir les cinc places restants d'ascens. Per contra, els cinc últims classificats de cada grup descendiran a Tercera Federació.