La cerimònia va ser oficiada pel bisbe d'Oriola-Alacant, José Ignacio Munilla. A l'acte hi van assistir les Bellees del Foc, María Pastor i Leire Arellano, juntament amb les seues dames d'honor.
També van estar presents les Falleres Mayores de València, les Reinas de la Magdalena de Castellón, l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala; la consellera d'Habitatge, Susana Camarero; l'alcalde d'Elx, Pablo Ruz; el president de la Federació de Fogueres, David Olivares, i membres de la Corporació municipal de l'Ajuntament d'Alacant.




