La investigació, batejada com a “Operació Green Saj”, es va iniciar el març passat arran de les queixes de veïns de Sax per continuats talls de llum i pujades de tensió. Els agents van localitzar una vivenda amb una connexió il·legal a la xarxa elèctrica, que causava greus perjudicis a la resta d'usuaris.
Durant les indagacions, es va detectar un segon immoble sospitós a Petrer, presumptament vinculat al mateix propietari. Les vigilàncies van confirmar l'activitat il·legal en ambdós domicilis.
El passat 5 de maig, es va establir un dispositiu que va culminar amb l'entrada i registre en les dues vivendes. A Petrer, es va detindre un home de 33 anys i es van trobar més de 400 plantes de marihuana, moltes preparades per a la distribució.
Posteriorment, a Sax, es va detindre un segon home de 37 anys i es van confiscar prop de 500 plantes.
En total, s'han intervingut més de 900 plantes de marihuana i s'ha confirmat l'existència de connexions fraudulentes a la xarxa elèctrica en ambdues vivendes. Els detinguts han sigut posats a disposició judicial a Villena.




