El Fertiberia BM Puerto estrena campanya d'abonats pel 75 aniversari

El club de la Liga Nexus Energía ASOBAL llança abonaments des de 15 euros amb una sorpresa per als aficionats.

Imatge genèrica d'una pilota de futbol en un camp.
IA

Imatge genèrica d'una pilota de futbol en un camp.

El Fertiberia BM Puerto Sagunto ha iniciat la campanya d'abonats per a la temporada 2026-2027, que commemora el 75 aniversari del club i el seu retorn a la Liga Nexus Energía ASOBAL.

Amb el lema "Volem seguir escrivint història", el club obri les portes als aficionats per a viure esta temporada especial des de dins. Els preus dels abonaments comencen en 15 euros i inclouen una sorpresa per als seguidors.
Els preus varien segons l'edat (infantils, juvenils, sèniors i veterans) i la zona del Pabellón Port de Sagunt (tribuna, fons, animació i VIP). En la zona de tribuna, els preus van des dels 15 euros per a infantils fins als 150 euros per a sèniors. La zona de fons té preus entre 15 i 130 euros, mentre que la zona d'animació és la més econòmica, amb tarifes de 15 a 105 euros. La zona VIP té un cost de 300 euros per a sèniors i veterans.
Els abonats vinculats, membres de la mateixa unitat familiar, gaudeixen de preus reduïts, amb un cost addicional que oscil·la entre 55 i 200 euros segons la zona. Tots els abonats rebran un passe digital gratuït per al telèfon mòbil, amb l'opció de sol·licitar un passe físic per 3 euros addicionals.
Els nous abonats poden inscriure's a través del web p.berrly.com/cbmpsg/registration/5831, mentre que els antics poden renovar el seu abono en m.berrly.com/cbmpsg/login. El club també ofereix atenció presencial en la seua seu del carrer Alfambra, 24, amb horaris específics durant juny i juliol.
Com a novetat, el club posa a la venda una camiseta commemorativa d'edició limitada, que van lluir els jugadors durant la fase d'ascens, per 25 euros. La reserva estarà disponible fins al 31 de juliol, amb entrega a partir de setembre.