El club franjiverd ha confirmat este divendres la continuïtat de Cuéllar al capdavant del segon equip, després d'una temporada on el conjunt ha mostrat una millora notable, especialment en la segona volta. L'equip va arribar a alinear fins a quatre jugadors juvenils simultàniament en diverses ocasions.
L'Ilicitano va concloure la primera volta en posicions de descens, a cinc punts de la salvació. No obstant això, amb una plantilla jove i reforços hivernals com el davanter Juan Piera i l'extrem Álex Sánchez, el filial va aconseguir revertir la situació.
Amb esta renovació, l'Elche busca donar continuïtat al treball realitzat, mantindre la competitivitat a Segona Federació i continuar preparant joves talents per al primer equip. El filial competirà en el Grup 3, juntament amb equips de la Comunitat Valenciana, la Regió de Múrcia i les Illes Balears.
L'Elche Ilicitano va finalitzar la temporada 2025/26 en dotzena posició amb 41 punts, destacant per ser una de les plantilles més joves de la categoria. El club subratlla el creixement del filial gràcies al treball del cos tècnic i dels futbolistes, que ha permés la participació de diversos jugadors del planter amb el primer equip.




