El ple ordinari del mes de juny de 2026 de l'Ajuntament d'Oriola ha quedat registrat gràficament. Les fotografies mostren els diferents moments viscuts durant esta sessió municipal.
La galeria fotogràfica, obra de D. Pamies, oferix una visió del desenvolupament del ple, que va tindre lloc el passat 25 de juny de 2026.




